Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Clarinet Choir Weert

  • Gitta

    Het CCW (Clarinet Choir Weert) heeft een eigen homepage! Neem eens een kijkje op www.ccweert.tk

    Groetjes Gitta.

  • Frits

    Hallo Gitta,

    Ik ben een muziekdocent uit Weert met een vraag.Ik geef arrangeerlessen bij Kreato in Thorn en heb een leerlinge die het liedje van de Titanic gearrangeerd heeft voor klarinetkwartet (3 besklarinetten en 1 basklarinet).Zouden leden van het Clarinet Choir dit eens willen doorspelen zodat we er een opname van kunnen maken?Dit is namelijk heel leerzaam.Bij voorbaat dank voor de moeite!

    Frits

  • Frits

    Beste Gitta,

    Bedankt voor je snelle reactie.Ik vind het leuk dat je dit wil organiseren.De opnames worden gemaakt met een eenvoudige cassetterecorder.Het gaat erom dat mijn leerlinge en ik kunnen luisteren en kijken wat er anders kan of beter wat betreft het arrangement.Ik zal contact opnemen met Sophie (leerlinge arrangeren) en haar vragen de partijen mee te nemen naar de les op dinsdag.Dan zal ik contact met jou opnemen of via de muziekschool over het hoe en wat.

    Groetjes,

    Frits Kessels