Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

muziek play-in

  • Janneke

    MUZIEK-PLAY-IN

    OP DONDERDAG 29 MEI 2003

    (HEMELVAARTSDAG)

    te DINXPERLO

    Beste muzikanten,

    Voor de derde keer wordt er een Muziek-Play-In georganiseerd voor HAFABRA muzikanten tijdens de grensmarkt in Dinxperlo (Achterhoek). Het geheel zal weer plaatsvinden in een (open) tent op de parkeerplaats tegenover Ontmoetingscentrum “Ons Huis” en staat onder leiding van Tijmen Botma. Deze dag gaat het om fijn muziek met elkaar te maken, en dus absoluut niet om niveau.

    Voor alle duidelijkheid: het is niet verplicht om u van tevoren op te geven, u mag ook op de dag zelf spontaan mee komen doen.

    Maar als u toch al zeker weet dat u hieraan mee wilt doen, dan vinden wij het prettig om daar alvast rekening mee te houden.

    Wilt u ook het niveau (1e, 2e, 3e partij) opgeven waarop u speelt? Dit is handig om te weten voor het samenstellen van het orkest en het uitzoeken van de juiste muziekstukken.

    Nog even kort het programma van deze dag:

    - De eerste repetitie is van 10.45 uur tot 12.15 uur

    - De tweede repetitie van 13.15 uur tot 15.00 uur

    - Om 16.00 uur het concert

    - Aanmelding kan vanaf 9.30 uur in gebouw “Ons Huis”, Maurits Prinsstraat 6.

    - Deelname is gratis

    - U kunt wanneer u Dinxperlo binnen komt de pijlen volgen voor het parkeren. (alleen voor deelnemers muziek-play-in.

    - Toiletten en catering zijn volop aanwezig.

    Vergeet niet om naast uw instrument ook een lessenaar mee te nemen.

    Wij hopen dat het weer een mooie dag zal worden met veel muziekplezier.

    Contactpersoon:

    H.J. Schreurs

    Maurits Prinsstraat 6, 7091 CV Dinxperlo, tel.: 0315-651338 (werk)

    Spoorstraat 35, 7091 ZT Dinxperlo, tel.: 0315-651098 (prive)

    e-mail: a-h.scheurs@uwnet.nl

  • Janneke

    Hai iedereen.

    Zoals jullie kunnen zien heb ik bovenstaande mededeling geplaatst.

    Ik hoop dat als jullie kunnen, en natuurlijk enigzins in de buurt wonen, ook komen. Vorig jaar heb ik meegedaan en het was reuze gezellig.

    Groetkes

    janneke