Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

uitgebreide klarinetdag

  • Janneke

    Ha iedereen

    Frank zei in een ander bericht het volgende:

    “Ik proef een beetje een sfeer van klarinet-zomer-vakantie-kamp om een aantal dingen eens lekker op een rijtje te zetten en van elkaars ervaringen te leren. Wie weet waar dit nog allemaal toe leidt??!!”

    Lijkt me ontzettend leuk, maar de praktijk zal moeilijk worden. Waar laat je de mensen. Ik woon op een boerderij, maar niet op een strategische plek. Laten we eerst maar eens proberen een rietendag te organiseren. Wachten op mooi weer lijkt me een goed idee.

    Groetkes

    Janneke

  • Karda

    Hoi Janneke,

    Wat is een strategische plek? Nederland is niet zo groot en ik kom graag naar een klarinettendag. Als je in de provincie Groningen woont kom ik helemaal graag want ik ben dol op Groningen!!!

    Groeten,

    Karda

  • Janneke

    Hoi Karda en de rest.

    Karda, je vroeg wat een strategische plek is. Nou, niet waar ik woon. Ik woon in de Achterhoek en dan wel helemaal tegen Duitsland aan, in Aalten. We kunnen bij ons buiten de lampjes van de windmolens in Duitsland zien. :)

    Meer in het midden van Nederland zou beter zijn. Is tenminste mijn mening.

    Groetekes

    Janneke

  • Tom (beheerder)

    Tja, ik woon in zuid-limburg, dus dat is helemaal buitenland voor jullie :D