Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Over jezelf...

  • Tom (beheerder)

    Hier wat voor de vaste bezoekers van het prikbord. Vertel eens wat over jezelf zodat we weten met wie we praten ;)

  • Tom (beheerder)

    Over mezelf:

    Ik ben ook 19 jaar oud. Mijn naam is Tom Kleijkers zoals je kunt zien onderaan klarinet.startpagina.nl. Ik zit nu in het 2e jaar van de opleiding Technische Informatica aan de TU van Eindhoven. Ik ben een jaar geleden ofzo eens met klarinet.startpagina.nl begonnen omdat ik graag klarinet speel en deze pagina nog niet bestond. Verder ga ik dus sax erbij spelen maar doe dat nu nog niet.

    Mijn hobby naast klarinet spelen is websites maken (bv. cecilia1866.musiceert.nl of www.streekomroepstart.net of www.ampmessenger.com ).

    Ik kom volgens mij nu over als iemand die 24 uur per dag achter een pc zit maar dat is dus totaal niet het geval. Technische Informatica is eigenlijk bijna hetzelfde als Technische Wiskunde en we gebruiken nauwelijks een pc op school.

    Verder vind ik het super leuk dat er zoveel animo is voor dit forum en voor klarinet.startpagina.nl natuurlijk. Ik hoop dat jullie hier nog vaak terugkomen.

    Groetjes,

    Tom

  • Janneke

    Kan ik natuurlijk niet achterblijven.

    Ik ben net als Tom 19 jaar en woon in de Achterhoek. Doe op dit moment nog de vooropleiding van het conservatorium (op klarinet natuurlijk), maar ga stoppen. Het is niet wat ik zoek. Volgend jaar ga ik farmacie studeren in Groningen.

    Ik zit op twee orkesten, een harmonie A.O.V en een fanfare Advendo. Ik speel behalve klarinet ook saxofoon en piano. Twee weken geleden ben ik begonnen op bugel. (Is best moeilijk.) Verder leid/lijd ik het jeugdorkest van Advendo.

    Janneke

  • Jerina

    Tja een beeeeetje laat maar ja, beter laat dan nooit he.

    Ik ben dus Jerina en ik ben 17 jaar (ja ja bijna 18 ) en ik zit net als Janneke op het conservatorium in Arnhem. Ik doe ook vooropleiding klarinet (klassieke muziek) en ik vind het superleuk.

    Volgend jaar ga ik het eerste jaar doen.

    Daarnaast geef ik nog saxofoonles en werk ik bij Thuiszorg. Ik speel in een harmonie orkest en een saxofoonensemble (op m'n klarinet, de vereniging heeft geen sopraansax) maar ik ga daar denk ik alletwee mee stoppen, simpelweg omdat het niveau voor mij te laag is. Komt misschien een beetje lullig over maar het is wel zo.

    Nou dat was het zo'n beetje dacht ik zo!

    Groetjes Jerina

  • Martha

    Hmm, ben ik de oudste hier? Ik ben 32 jaar, woon in Friesland (woont iedereen hier in een “uithoek”?), ben getrouwd en werk als offset-drukker in Leeuwarden. Ik heb geen muzikale opleiding gevolgd, nou ja, behalve dan sopraan- en altblokfluitles toen ik klein was (wie niet?).

  • Janneke

    Hoi Martha

    Je bent zo oud als je je voelt, trouwens Frank heeft, dacht ik, ook ongeveer jouw leeftijd. (Ja toch, Frank?)

    Janneke

  • Frank

    Klopt Janneke,

    ik ben 35, getrouwd en heb 2 geweldig leuke zoontjes.

    Meer info plus foto's zijn te vinden op m'n homepage:

    http://members.chello.nl/~f.w.a.extra/

    Voor m'n werk kom ik ook wekelijks in zo'n lekkere uithoek: Stadskanaal en Ter Apel. Muzikaal gezien is Almere juist een uithoek. Er is hier niet zoveel te doen op muziekgebied. Volgens mij zijn er maar 2 harmonie-orkesten op de Flevopolder. Ik speel bij die van Lelystad.

    Al meer dan 25 jaar speel ik ook bij de St. Cecilia uit Tegelen (Limburg), maar daar kom ik de laatste jaren alleen als er wat “belangrijks” te doen is.

    M.a.w. m'n “roots” liggen echt in de HAFA-wereld en daarin voel ik me nog steeds heel erg goed thuis.

    Verder speel ik baritonsax in 2 saxkwartetten; eentje bestaat alleen rond de kerst of wanneer dat gewenst is, de andere zit in Assen. In deze samenstelling hebben we eind mei het eerste optreden. We spelen dan o.a. de hele schilderijententoostelling van Moessorgski.

    Wel grappig trouwens dat er hier al 3 mensen rondmailen die van dezelfde leraar les hebben (gehad).

    Groetjes,

    Frank.

  • Martha

    32 is toch niet oud, Janneke?

    Hoi Frank,

    Leuke en leerzame website! Ik heb hem bij m'n favorieten gezet.

  • Karda

    Hoi,

    Ik ben nog ouder……39, en dat is over 2 weken ook over!

    Karda is mijn klari-pseudoniem voor wie zich afvroeg hoe ik aan zo'n rare naam kom.

    In vorige berichten heb ik al e.e.a. over mijn muzikale perikelen geschreven. Maar als iemand nog wat wil weten hoor ik het wel.

    Verder werk ik in de gezondheidszorg als adviseur op het gebied van slechthorendheid en doofheid. En ook gehoorbescherming voor wie in het orkest voor de koperblazers zit.

    Daarnaast ben ik freelance webdesigner en houd me veel bezig met de toegankelijkheid van het internet voor mensen met een handicap.

  • Janneke

    Hoi Karda (ook al is het niet je echte naam, ik ben nu zo aan gewend ;))

    Heb je ook gehoorbeschermers voor diegenen die regelmatig voor de grote trom lopen op straat?

    Groetkes

    Janneke