Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Projectorkest gezocht!

  • Josien

    Hallo allemaal,

    Ik ben op zoek naar een projectorkest voor de zomervakantie. Heb al gedacht aan Zomer Orkest Nederland, maar daar ben ik te oud voor… Ben 27 jaar een een goede amateurklarinettiste. Hebben jullie nog suggesties?

    Reacties graag via bovenstaand e-mailadres!

    Groetjes, Josien

  • muziek op maat

    Hoi,

    Waar woon je? Ik stel regelmatig orkesten en ensembles samen voor operette en musical begeleidingen. Vind het altijd prettig om m'n bestand uit te kunnen breiden met enthousiaste mensen. We werken meestal met professionals aangevuld met conservatoriumstudenten en gevorderde en vooral enthousiaste(!) amateurs.

    Als je denkt dat jouw niveau daar goed genoeg voor is, neem ik je graag op in m'n kaartenbak.

    Ons werkgebied is vnl omgevong Haarlem/ Amsterdam en eens per jaar kop noord holland , zeist en rotterdam

    Ik hoop van je te horen! Hartelijke groet,

    music consultancy “ Muziek op maat” ,

    Monique van der Heijde

  • Erikb

    Hoi Josien,

    Kijk ook eens op www.jeugdprojectorkest.nl (omgeving het Gooi, Hilversum, Huizen). Op deze site komt naar ik aanneem tevens info over het Zomer Project Orkest (wekelijkse repetities). Wellicht kun je jouw ‘zoekgebied’ nog even aangeven??

    Groet, Erik.

  • Josien

    Hallo Eric en Monique,

    Bedankt voor jullie reacties, maar zoals jullie (missschien niet) hebben gezien stamt mijn oproepje uit 2006… Mijn vraag is dan ook niet meer actueel.

    Groetjes, Josien

  • carline

    Hallo Monique,

    ben je ook nog op zoek naar een fluitist? Woon in Den Haag, ben 31 en ook ik zoek projectmatig naar samenspelmanieren. Speel 20 jaar fluit en inmiddels op goed amateurniveau. Begin komend jaar aan muziekstudie. Kon helaas geen website van je vinden maar je verhaal klinkt erg leuk.

    groetjes, Carline vd Harg

    carline@vanderharg.nl

  • Juultje40

    Kijk maar eens op:

    http://spon.info/

  • eelco stoffelsma

    Dag Josien

    Je kan het spon proberen. Dat is een project orkest op amateurbasis wat naar het buitenland gaat. 11 repetities en dan een buitenlandse reis; Het SPON is al naar oostenrijk, zweden, duitsland en nu dit jaar naar oxford en volgend jaar word er naar Praag gegaan. Het kost 460 euro. Ik ben nu 3 x meegeweest en het is echt vet gaaf om mee te doen. www.spon.info

    Je kan ook het JPO proberen (www.jeugdprojectorkest.nl). Dat is een ad hoc harmonie orkest. Het is van 16 t/m 30 jarigen met compensatie voor bepaalde instrumenten

    Waar speel je ergens. Bij de harmonie bij ons kunnen ze nog klarinetten gebruiken. Ik speel bij Prinses Irene te Huizen

    Met vriendelijke groet, Eelco Stoffelsma