Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

beginnersles gezocht omg. 's-Hertogenbosch

  • jasnijntje

    Hallo,

    Ik zou heel graag leren om de klarinet te bespelen. Helaas kosten 39 individuele lessen zo'n slordige 1300,- exclusief huur klarinet bij de Muzerije. Ik weet niet of dit een juiste richtprijs is maar ik schrok behoorlijk. Er is naar mijn mening verder geen instelling in de omgeving waar ik dit kan leren.

    30 jaar geleden heb ik (alt)blokfluit gespeeld en wil nu eerst kijken of ik dit echt wil en kan.

    Zijn er andere manieren om de basis te leren? Of weet iemand waar ik dit in deze contreien kan leren?

    Met vriendelijke groet,

    Jasnijntje

  • dorena

    je zou eens bij drumfanfare prinses marijke kunnen informeren.

    of een andere drumfanfare in de omgeving bijv.heineken fanfare of de koninklijke harmoni.

    die geven ook vaak prive lessen en schelen een hoop in prijs en geloof dat je daar ook instrumenten kunt huren of lenen.

    en misschien dat je voor het geld wat je uitspaart een mooie 2ehandse op de kop kunt tikken.

    vriendelijke groet

    dorena

  • advanhaaren@versatel.nl

    klarinetlessen,gratis bruikleeninstrument tel.073-6413166 Groetjes Ad

  • m.sennema@home.nl

    Hoi Jasnijntje,

    Heb je al eens gedacht aan het plezier van samen spelen in een orkest?

    Bij de Orthense Harmonie in Den Bosch (Orthen), krijg je een klarinet in bruikleen. Indien mogelijk zoeken we binnen onze eigen vereniging naar iemand die je klarinetles kan geven. Als dat niet lukt, krijg je les op de muziekschool, maar na het behalen van je a diploma krijg je een deel van je lesgeld vergoed. Als je dan ook je nog je b diploma gehaald hebt, krijg je nog een gedeelte van je lesgeld terug. Dit is dus een heel aantrekkelijke manier om een instrument te leren.

    Mogelijk ben je al begonnen met lessen, maar vindt je dit toch een leuk aanbod. Neem dan gerust contact met me op, dan kunnen we eens kijken of we met terugwerkende kracht een deel van je lessen kunnen vergoeden bij het behalen van diploma's. Voor meer informatie over onze harmonie zie www.orthenseharmonie.nl. Een versterking van onze klarinetgroep is bij ons zeer welkom.