Kenmerken Conditie: Nieuw Type: Bes-klarinet Materiaal: Hout Levering: Ophalen Eigenschappen: Met koffer Beschrijving Klarinet Bes Buffet Crampon Festival 18/6, Hout-zilver, Linker Es Klep

Nieuwprijs Adams Muziekcentrale: € 3.210,-

Serienummer: 592089 (BC1139L-2 Made in France)

2 tonnetjes 65+66mm en nog ingepakt mondstuk met standaard rietbinder en dop.

Nieuwstaat (zowel hout/zilver), Bijna 3 jaar in mij bezit. Bij Adams zou ik er nog een kleine 2000 euro voor terugkrijgen. Nooit buiten op gespeeld of in koude omgeving. Na elke speelbeurt, met zilverdoek (zonder enig poetsmiddel) opgepoetst en in koffer opgeborgen.

Verkopen heeft geen haast. Ben op het gemakje aan het rondkijken voor een Tosca ivm Conservatoriumplannen na mijn huidige studie tot Bio-docent. Ik wil dan meteen op het beste van het beste aanvangen en dat is toch de Tosca :) Ik zou graag willen dat mijn huidige festival bij een getalenteerde gevorderde musicus terechtkomt.

Tot slot: Ingespeeld door beroeps. (Weinig kans meer op scheuren!) Aankoopbewijs en facturen betreft alle bijstellingen van kleppen, inbegrepen. (Bij elke kleine speling meteen naar Adams gegaan.)

Prachtig instrument, uitproberen is mogelijk.

(Wilt u specifiekere info/foto’s? Mail gerust.)

Op ‘onzin’ reageer ik niet. (minimaal bod = 2000 euro) Foto's en meer info op aanvraag :)

Hartelijke groet,

Frank Brouwers