Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Combi tas/koffer ES en BES klarinet

  • Marij

    Hallo allemaal,

    Ik heb net een half uur berichtjes zitten lezen! Leuk hier! En iedereen reageerd zo actief! Ben zeker van plan om met een vriendin naar Den Haag te komen!

    Maar waarvoor ik dit berichtje plaats:

    Ik ben op zoek naar een combi koffer of nog liever een tas voor Es en Bes klarinet. Ik heb al verschillende malen geinformeerd en ook al diverse site's bezocht, maar ik kom niet verder dan een koffer voor Bes en A.

    Weet er iemand of deze koffers/tassen er zijn en wat ze ongeveer kosten?

    Groetjes Marij

  • mom

    Hallo Marij,

    Kijk hier eens, ooit heb ik daar een duo koffer gezien.

    http://www.wiggers-muziek.nl/

    Maar kan ook best voor 2 bessen of een andere combinatie klarinetten zijn.

    Ze hebben in ieder geval wel veel soorten koffers, zelfs rugzakken voor klarinet koffers.

    Groetjes Mom.

  • Tom (beheerder)

    Hoi,

    Ik spreek maar al even voor Christian. We zijn eens naar Adams geweest en hebben daar eens geinformeerd, maar die tassen schijnen niet te bestaan(??). Een tas voor bes en A wel, en daar past je es ook wel in. Indien je er een vind horen we het wel! ;)

    Gr.

    Tom

  • Christian

    Dank u, meneer Tom.

    Ze adviseerden me zelfs om eens aan het ontwerpen te slaan, want er schijnt best veel vraag naar te zijn. Ik loop me zelf ook rot te ergeren aan die 2 koffers

    Groetjes, Christian

  • Tom (beheerder)

    Christian schreef:

    >

    > Dank u, meneer Tom.

    >

    > Ze adviseerden me zelfs om eens aan het ontwerpen te slaan,

    > want er schijnt best veel vraag naar te zijn. Ik loop me zelf

    > ook rot te ergeren aan die 2 koffers

    >

    > Groetjes, Christian

    :D:D:D:D Ooooooooh hij zei ‘meneer’ tegen me :D:D:D:D

    ;) gr,

    Tom

  • Marij

    Nou, meneer Tom en meneer Christan (ik wil niemand tekort doen ;-) )

    Ga dan maar samen eens druk ontwerpen.

    Maar jullie zijn er dus wel heel zeker van dat ze niet bestaan, dat scheelt weer zoeken nl.

    A en Bes vind ik niet echt een optie voor mn Es, gaat ie teveel schuiven en daar is ie nou net iets te duur voor!

    Gaan jullie naar de klarinetdag in Den Haag??

    Groetjes Marij

  • Wilma

    Nou, ik ga in ieder geval wel, met een vriendin. Den Haag is voor mij wel niet naast de deur, maar ik heb er erg veel zin in. De vorige keer vond ik het heel erg leuk om met zoveel klarinettisten overal vandaan samen te spelen en zoveel verschillende stijlen klarinetmuziek te horen 's avonds.

    Wilma

  • mom

    Hallo,

    Vóór dat de bes en es koffer in de handel komt, wil mijn dochter hem wel even uittesten hoor ha ha.

    Ook zij zit te springen om een bes en es koffer.

    Dus willen jullie een testster voor de “prototype” weten jullie waar jullie haar kunnen vinden.

    Groetjes Mom

  • Geri

    Hallo,

    Bij ons op de vereniging heeft iemand zelf een smalle alluminium koffer (te koop bij bouwmarkten) gekocht en met een soort isolatie materiaal gevoerd en zo een indeling gemaakt met plaats voor een bes en een es klarinet. Tis wel geen tas maar toch zelf eenvoudig te maken en heel stevig.

    Misschien een tip??

    Gr Geri

  • b

    hoi,

    had dat zelfde.

    heb donderdag de tas gevonden.

    PROTEC LX 307 ( www.protecmusic.com)

    verkrijgbaar bij Adams te Ittervoort, ook te bestellen via de site.

    prijs in zwart 102,50 en in bruin 107.50

    groetjes B