Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Aangeboden: Diverse Viotto mondstukken

  • Tama®a

    Aangeboden:

    (Allen Duitse baan en vraagprijs incl. verzendkosten)

    Voor Duitse Besklarinet: Viotto N1+2. Vraagprijs: € 80,-

    Voor Duitse Besklarinet: Viotto CS. Vraagprijs: € 80,-

    Voor Duitse Esklarinet: Viotto K-3. Vraagprijs: € 80,-

    Voor Duitse Besklarinet: Leitner & Kraus V100. Vraagprijs: € 50,-.

    Alle mondstukken zijn hooguit 2 weken bespeeld en aangezien ik op alle klarinetten Wurlitzer mondstukken speel ben ik niet van plan ze ooit nog te gebruiken. Voor meer info graag mailen.

  • Herman Eijdems

    Hallo Tamara

    Ik heb via marktplaats een Yamaha 856 klarinet gekocht

    en ben nog op zoek naar een goed mondstuk

    Past de Viotto N1+2 daarbij en heb je die nog?

    groet

    Herman

  • j.y. de blom

    goeiemorgen,

    ik ben op zoek naar een viotto N1+4 mondstuk, het liefst 2 of 3 dezelfde waarvan ik er 2 terug zal sturen, is dat mogelijk?

    vr gr,

    J.Y. de Blom

  • B. Roggen

    Heb je de Viotto N1+2 nog in de aanbieding en past deze op een Franse klarinet?

  • Anja M:ommers

    Beste Herman,

    wat leuk, ik speel ook een Yamaha 856. Speel deze ook met een N1+2 mondstuk. Ik heb er twee en gebruik er maar één. Heb je nog interesse? Laat het dan even weten, ik wil er wel een verkopen. Hoe bevalt de Yamaha?

    Groetjes,

    Anja

  • Anja

    Beste B. Roggen,

    de Viotto N1+2 is eigenlijk bedoeld voor een duitse boring, maar ik heb deze ook een aantal jaren op een franse boring gespeeld en dat ging heel goed. Ik ken meer mensen die dit mondstuk op een franse klarinet spelen. Het kan dus wel.

    Mocht je nog interesse hebben, ik heb er twee en gebruik er maar één, dus ik wil er wel een verkopen. Ik hoor het wel.

    Groetjes,

    Anja

  • B. Roggen

    Anja,

    Als het mondstuk past op mijn Franse klarinet heb ik wel belangstelling. Heb je een prijs in gedachten en hoe is de staat van het mondstuk? Is het veel of weinig gebruikt?

    Groet,

    B. Roggen

  • J.

    Beste B. Roggen,

    Even ter info: ik heb op advies van mijn leraar juist een Duits mondstuk voor mijn Franse klarinet aangeschaft (Viotto N1). Besteld bij Bas de Jong in Den Haag. Weet het niet zeker (leraar heeft het mondstuk besteld) maar volgens past een Duits mondstuk niet zomaar op een Franse klarinet maar heb je een ‘aangepaste Duitser’ nodig. (Aangepast in de zijn van de diameter van het deel wat je in het tonnetje steekt). Heb zelf destijds 2 op proef toegestuurd gekregen waarvan er èèn ook niet paste. Passen en meten dus! Veel succes.

    Gr.

    N.B. Wie weet hier meer over? En zijn er meer mensen die met een ‘Duitser’ op een ‘Fransoos’ spelen?

  • Anja

    Beste B. Roggen,

    het mondstuk is nog in prima staat. Ik vraag er € 75,- voor. Zou u mij misschien rechtstreeks kunnen mailen op mijn mail adres anja@familiemommers.nl ? Ik kijk niet zo vaak op de klarinettenpagina. Alvast bedankt voor de moeite.

    Ik hoor graag van u.

    Met vriendelijke groet,

    Anja Mommers

  • Tama®a

    Hallo,

    sorry voor mijn (ERG) late reactie maar kennelijk heb ik deze post geplaatst via een oud emailadres o.i.d.. Even ter info: bovenstaande mondstukken zijn niet meer in mijn bezit behalve het Leitner-Kraus V100 mondstuk.

    Groetjes,

    Tamara van Koetsveld.