Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

samen spelen in Eindhoven?

  • Susan

    Ik ben op zoek naar een of meer klarinettisten uit Eindhoven of omgeving die het leuk vinden om af en toe informeel samen te spelen.

    Susan

  • Nico Niemeijer

    Beste Susan,

    Ik zou het leuk vinden om weer eens in een klarinet groep te gaan spelen, bv een klarinet kwartet met bas klarinet.

    Ik heb jaren klarinet gespeeld, in harmonie orkesten, symphonie orkesten, in een klarinet kwartet en ook in een kwintet.

    Heb je al meerdere reactie gehad?

    Mvg,

    Nico Niemeijer

  • Chris

    Hallo,

    Even voorstellen: Chris, 52jaar,wonende in eindhoven gestel heb weer na 12 jaar de klarinet opgepakt en vind het leuk om d.m.v. muziek op te nemen met prof. microfoons.

    We kunnen dus 2 mensen opnemen en 3e en 4e partij opnemen! Lijkt me hartstikke leuk…

    Ik zou het leuk vinden om met een of twee mensen klarinet te spelen.

    Mijn niveau is de gevorderde speler.

    Laat iets van je horen.

    Met vriendelijke groet,

    Chris

  • omechris

    Hoi,

    Ik zou het met prof. mic. leuk vinden om met meerdere muziekanten klassiek klarinet te spelen.

    Groetjes,

    Chris

  • Jolanda

    Hallo,

    Hartstikke leuk!! Als jullie tenminste nog aanvulling nodig hebben. Ik speel zowel bes (16 jaar - D niveau) als bas klarinet (net een half jaar).

    Ik hoor graag, ook als je niets aan me hebt!

    Groetjes, Jolanda

  • chantal

    Lijkt me ook erg leuk om samen te spelen met een klein groepje.

    Speel nu 8jaar bes klarinet en voor het eerste jaar ook esklarinet.

    Groetjes Chantaliej