Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Gezocht: es-klarinet

  • Desiree

    Ik ben op zoek naar een goedkope, leuk bespeelbare es-klarinet.

    Gelieve niet duurder dan 250 euro. Ik heb geen merkvoorkeur, wel graag Bohmsysteem en een stemming rond de 140 Hertz!

    Graag een reactie via email.

    Groetjes Desiree

  • Desiree

    emailadres: desireemuller@hotmail.com

    via hier reageren is natuurlijk ook goed. :)

  • Eelco

    Ik zou op zoek gaan naar een Noblet; goede prijs-/kwaliteitverhouding. Ik heb er een paar jaar geleden één (tweedehands) gekocht bij Bert Wijnand en die bevalt prima: vernikkelde applicatuur, met een pomarico-mondstukje een mooi geluid en behoorlijke intonatie. Was wel wat duurder dan € 250,-, maar kostte niet de kop (getaxeerd voor ik meen zo'n € 800,-). Vragen bij Bert Wijnand kan nooit kwaad.

    Mijn collega in het Delfts Symphonie Orkest heeft net een H. Wurlitzer gekocht (prachtig, maar je betaalt de hoofdprijs) en heeft nu een Leblanc over. Ik vond die Leblanc net zo goed als mijn Nobletje. De boring en akoestische kwaliteiten leken hetzelfde; voornaamste verschil is dat de Leblanc verzilverde kleppen heeft. Weet niet wat-ie moet kosten; waarschijnlijk meer dan een Noblet.

    Op marktplaats staat deze Buffet: http://link.marktplaats.nl/262801314; op klarinet.startpagina/markt staat een Malerne (vraagprijs € 300). Geen idee of dat een goeie is. Ik heb een Malerne c-klarinet en die is best redelijk.

  • advanhaaren@versatel.nl

    442 hertz