Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Klarinetles (prive) gezocht Leeuwarden e.o.

  • Suzie

    Hallo, ik zoek iemand die mij weer op weg wil helpen met klarinetten. Vroeger heb ik 3 jaar gespeeld en nu na 17 jaar probeer ik het weer op te pakken. Het geeft me veel plezier maar ik heb echt goede begeleiding nodig om geen rare gewoontes aan te leren, vooral met betrekking tot (ontspannen) lichaamshouding, adem en embouchure. Wie o wie in de omgeving Leeuwarden-Burgum-Drachten-Buitenpost wil mij een aantal lessen geven of weet een goeie leraar/lerares? (wel graag betaalbaar!) Alvast bedankt!

  • Loes Aten

    Hallo Suzie,

    Via internet zag ik je berichtje. Misschien ben je al voorzien of heb je geen belangstelling meer, maar ik ben klarinetdocent in Leeuwarden. Ik geef klarinetles bij kunstencentrum Parnas (Leeuwarden), waar verschillende mogelijkheden zijn wat betreft lessen. Bv. individueel iedere week of een keer per twee weken of een strippenkaart voor 10 lessen vrij in te vullen.

    Deze lessen bestaan allen uit een half uur.

    Voor verdere info zie www. Parnas.nl.

    Voor privé les kun je me mailen op loesaten@yahoo.com of bellen:

    tel. nr. 058-2880014.

    Hartelijke groeten,

    Loes Aten